Kde je moja zákazka ?
V Lindabe neustále pracujeme na tom, aby ste Vy – naši zákazníci mali lepšie informácie o našich produktoch a službách. Práve preto sme si pre Vás pripravili novú funkciu – Sledovanie zákaziek.
Čo je to sledovanie zákaziek a ako to funguje ?
Sledovanie zákaziek je nová funkcia v portfóliu služieb Lindab. Po otvorení stránky sa Vám zobrazí jednoduché okno, do ktorého stačí zadať 9 miestne číslo predajnej objednávky.
Číslo predajnej objednávky viete nájsť na každej predajnej objednávke.
V prípade, že ste naše produkty nakúpili u jedného z našich partnerov, obráťte sa prosím na nich, nech Vám poskytnú toto číslo.
Aké informácie vidím po zadaní čísla ?
Po zadaní čísla predajnej objednávky sa Vám zjaví nové okno, kde sú dostupné všetky potrebné informácie.
V prvom rade získate požadovaný, resp. prisľúbený dátum dodania, spôsob prepravy a miesto vykládky.
Následne sa Vám zobrazí stav objednávky. Tu môžete vidieť, či je Vaša objednávka prijatá, či sa už na nej pracuje, či bola vyexpedovaná alebo doručená.
V nasledujúcich krokoch vidíte priebeh objednávky.
V niektorých prípadoch si nemusíte byť istý tým, čo vidíte v systéme sledovania zákaziek. V tom prípade neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis, ktorý Vám veľmi ochotne a s radosťou poradí!